SÜDAMELT ÄRA: Pada sõimab katelt?

 

– 3 minutes read by Säm –

Treenides päevast päeva väga erinevas vanuses harrastajaid kogen, et kõigil on oma unistused, potentsiaal ja töökus. Tegelikult armastan oma tööd, aga.. Tuska teeb vahel see, kui treener annab rohkem energiat kui õpilane vastu võtab. Mida ma silmas pean?

pilt13
Foto: Kelly Treu

Kui mängija

  • ei tule mugavustsoonist välja: tulemusi osta ei saa, autopiloodil trennist läbiujudes keha ja meel ei arene.
  • ei taha areneda: ei saa vist ise ka täpselt aru, miks ta trenni tuli, sest toriseb ja pahandab terve tunni, rääkimata treeneri kuulamisest ja kuuldu sünteesimisest.
  • vaatab liiga suures koguses Eurosporti: punnitab palju ja vales suunas.
pilt12
Foto: Kelly Treu

Mida ma vasturohuks soovitan?

  • Keskendu ja muutu endast teadlikuks! Jälgi ennast – oma peas ja kehas toimuvat, emotsioone, mõtteid ja liikumist. Lase lahti negatiivsest sisemonoloogist või ülemõtlemisest. Ära võrdle ennast teistega, ammugi kuulsustega – see võtab tähelepanu!
  • Lase keha lõdvaks ja tegutse flow olekus– jälgi, mõtle, tegutse!
  • Proovi midagi uut! Näiteks kasuta teadlikumalt oma jalgu õige löögiasendi otsinguil, jookse ka lootusetu punkti poole, unusta eksimised ja salvesta edu kogemus.
pilt8
Foto: Kelly Treu

Mul on tennisemängu kohta MOTO:

Tennis on tasakaalu ja ajastuse mäng – Sul peab olema mõlemat!

Eelnevad mõtted pole ajendatud mu pahast tujust, norimisest või kibestumisest, vaid soovist, et trennis viljakas areng toimuks. Treeneri rõõm, mot ja palgapäev on mängija õnnestumises.

pilt4
Foto: Kelly Treu

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s