Janno: Muusikud pesemas…

– 5 minutes read by Janno –

Tere Challenge’s osalejad ja lugejad !

Saaga jätkub…

Eelstoori:

Me siin mõtlesime, et reisi algus sai nagu ta sai ja meist keegi ei planeerinud, et me üldse siin laua ääres sellest kahetsusega räägime, kuid elu on karm aga õpetlik.

Olen tuba jagamas kodanikuga, kes armastab magada ilma konditsioneerita toas. Kodanik juhib 2.punktiga. Eelmises hotellis pani ta temperatuuri 26C kui ma magasin. Kujutage nüüd ette – olete harjunud magama 18-20 kraadises toas, teil on mõnus olla…teil on kohev tekk, mis on täpselt niimoodi ümber nagu Teile just meeldib …mõnus eksole 🙂 jaa… and then there’s that f***er  😡

Esmaspäev:

Ärkasin öösel, üleni higine, keha kuum…tõesõna mõtlesin, et olen kas haige või mingi mürgituse saanud… olles unesegane ma ei mõistnud kohe, mis toimub ja vannitoas nägu värskendades ei tuvastanud erilisi  muutusi, küll aga mõistsin vaadata toa temperatuuri. Edasistest sündmustest ma siin ei räägi kuid hiljem oli kuulda, et konditsioneeri pult leiti basseinist.

Emotsioon – ma soovin oma arvamust jagada õigel hetkel, kui härra üles tõuseb ja minu näoilmet märkab ja mõistab kui häiritud ma eelpool mainitud olukorrast olen 😡

Kogemus – super, tõesõna väga meeldiv ja karastav.  Usun, et tänaseks on juba level, kus ei mõtlegi enam teadlikult külmale.

Vahetasime vahepeal hotelle ja asusime “kurja kuulutavast asukohast” rahuliku rannaäärse hotelli bungalowdesse.

Teisipäev:

Rannatuuled, valge liiv, vedelen palmi all ja mõtlen viimase asjana Challenge peale, aga siiski. Kirjutan oma kokkuvõtet palmi all. Sobib!

15320485_1345966118755637_1148778824_n

15310535_1345963702089212_1918727416_n

Uue hotelli bungalows pole mitte vähimatki. Kodaniku irve näos on kirjeldamatu. Irve? Sellepärast, et varasema arutelu käigus oleme leidnud arusaama, kuidas me ühte ruumi ära mahume. Konditsioneeri puudumine on ilmselgelt tema kasuks ja talle otsa vaadates mõistan ma seda, kuidas tema mõistab minu häiritud olekut.

Dušš asub toast natuke eemal teises bungalows.

Emotsioon: duššiga me enam üksteisega ei flirdi – kõik läheb sujuvalt .

Kogemus:  mingeid erilisi muutusi varasemaga ei tähelda

Aeg: tunde järgi öelda ikka vinge! 😅

Pean lihtsalt mainima. Siin pole üldse mitte mingisugust sooja vett!!! Mitte mingisugust!!!  Miks? Sellepärast, et nad ei küta nii vara.

Kolmapäev:

Kes see vend —– oli, kes ütles “päikesekreemi pole vaja kuna UV on hetkel 3”, et oleks paremini arusaadav siis 1-4 pidavat olema selline aeg, kus päiksekreemi vaja pole. 5-10 on väga keeruline, siis tuleks varjus olla – nimesi nimetamata.

UV jutt annab tunda, kell on 03:00 ärkasin üles, selg tuline ja nägu valutab. Voodist püsti, tuli põlema. Vahin peeglit mast maas. Ma ei väida, et ma tõepoolest võisin meeltesegaduses mingeid eriliselt keerulise konstruktsiooniga enese väljendeid kasutada.

Emotsioon: NO ARVAKE ÄRA! Olen sügavalt häiritud tõsiasjast, et lasin seltskonnavaimust end kaasa haarata ja pean selle tulemusega päikese põletuse ja nahakoorumisega leppima. Külm vesi on kõige käepärasem lahendus oma muredele.

Kogemus: A vacation is a sunburn at premium prices – Hal Chadwicke

Aeg: rohkem kui kunagi varem. Toetun küljega vastu kûlma plaatseina ja lasen veel joosta. Tunnen hetkeks kergendust ja valu väheneb.

Neljapäev:

Teate, kui te elus milleski kahtlete ja küsite nõu asjade kohta, millega Teil varasemalt on kogemus olemas, siis palun …jääge endale kindlaks.  Millest räägin? Olles maailma palju näinud, siis nagu Sinagi olen ka mina arvanud, et mina ära ei põle ja võiks kiiresti pruuniks saada, unustades see juures, et tegelikult võiks siiski rahulikult asja võtta ja anda kehale aega harjumiseks.

Varajase ärkajana kogesin äsja dušši all midagi eriskummalist:

Muusikud pesemas

Ma usun, et noormehed olid mingisugused muusikud kuna nende hüminad olid ühtlased ja kõla harmooniline. Tundub et nad on pikalt harjutanud ja väikeses ruutmeertilises kabiinis leidsid nad oma etteaste lihvimiseks selle “õige akustika”.

Pole teada, mis esitluse nimi oli. Pole huvitatud teada saamast ka!

Helid varieerusid mõminatega … et lugeja paremini aru saaks, siis katsun siin kuidagi neid edasi anda;

“Mmm…oooo…jamm..wowsmmHhaaa “

Emotsioon: Silmad suured, katsun naeru tagasi hoida. Külmale veele ei suuda keskenduda.

Kogemus: olin kohkunud. Ma ei soovinud kuidagi silma paista, võtsin oma neli asja ja  jalutasin sirge seljaga minema edasisele mõtlemata.

Reede:

Oleme vahetanud asukohta Holbox saarel. Super asukoht, puhta ranna ja selge veega 🙂 hotell on samuti meelepärane – konditsioneeri ja duššiga! 😛

Emotsioon: Olen täitsa aus ja ütlen, et olen tänaseks juba ehk harjunud oma mõtteid mujale suunama ja võtan seda loomuliku päeva alustamise viisina (sama nagu hommiku kohv)

Kogemus: Mõnus, enam mingeid värinaid ei teki vb on asi ka kliimas. Tunne on hea.

Laupäev:

Käisime väljas, lõbusa seltskonnana liitus meiega rannabaaris ka teisi. Küll vähe tagasihoidlikumad inimesed, aga siiski vesteldes selgunud, et tegemist on väga huvitavate ja toredate inimestega.

Emotsioon: Kell on 5 hommikul, pole magama saanud ja rumm on oma töö teinud. Lähen enne magama minekut pesema, et mitte graafikut segi ajada.

Kogemus: Kui alguses on uje, siis mõne hetkega on olek palju-palju parem ja võin öelda, et magasin väga meeldivalt ja nägin eredaid unenägusi 😉 hommikul ärgates polnud nägu nagu mingisugusel kuumal suveööl toimuval muusikafesivalil, kus magatakse telgis ja äragatakse keset päeva, mõeldes esimese asjana – WTF.

Pühapäev:

Nädalake puhkust seljataga ja veel üks nädal ees, mis tähendab, et mina lõpetan oma challenge’i siiski soojas kliimas.

Nagu juba eelpool mainisin, siis tegelikult olen ära harjunud selle külma duššiga ja tunnetan kohati selle vajalikust ja häid omadusi.